نیروی دریایی سپاه: شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کردیم (یکم مرداد ۱۴۰۳) نگرانی سخنگوی «گوترش» از حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به خان‌یونس ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) ایروانی: ایران کاملاً متعهد به کمک به راه‌حل سیاسی بحران سوریه است آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) لحظه انهدام جنگ‌افزارهای متجاوز صهیونیستی از سوی قسام پزشکیان: حساب مردمی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست حملات سنگین مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی + فیلم (یکم مرداد ۱۴۰۳) حمله وزیر تندرو رژیم صهیونیستی به ارتش اسرائیل فرماندار یک ایالت آمریکا: «ترامپ» یک جنایتکار، مرتکب تجاوز جنسی و دروغگوی مادرزاد است العربیه مدعی توقیف نفتکشی باپرچم «توگو» در ۶۱ مایلی بوشهر شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) اردوغان و بشار اسد دیدار می‌کنند؟ سرلشکر سلامی: از طرح انزوای دشمنان خارج شده‌ایم اوکراین به بزرگترین پالایشگاه نفت روسیه در دریای سیاه حمله پهپادی کرد وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد دادگاه عالی هند، قانون ایالتی تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان را رد کرد عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان کمیسیون امنیت ملی مجلس با برخی گزینه های وزارت امور خارجه مخالفت خواهد کرد ظریف: آماده گفتگو مطابق با برجام هستیم
سرخط خبرها

حداد عادل: نوه رهبر انقلاب در بیمارستان درجه سه متولد شد نه در انگلیس! + فیلم

  • کد خبر: ۵۸۴۶۵
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
  • ۵
حداد عادل: نوه رهبر انقلاب در بیمارستان درجه سه متولد شد نه در انگلیس! + فیلم
غلامعلی حدادعادل تولد نوه رهبر انقلاب در لندن را تکذیب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در فیلمی که عصرایران منتشر کرده است غلامعلی حدادعادل که دختر او عروس رهبر انقلاب می‌شود، در اظهاراتی یک خبرسازی درباره تولد نوه رهبر انقلاب را تکذیب کرده است.

 

حداد عادل در ۲۱ بهمن ۹۹ در سخنانی می‌گوید: دشمنان فیلمی تهیه کرده‌اند و در آن گفته‌اند فرزند اول آقا مجتبی خامنه‌ای پسر رهبرانقلاب؛ معروف است به نوزاد یک میلیون پوندی که در لندن در یک بیمارستان مجهز متولد شده است.

 

حدادعادل می‌گوید: برخی به ما که می‌رسند می‌گویند دختر شما که لندن رفت چرا به ما نگفتید. این دروغ از دروغ خسن و خسین هرسه دختران معاویه اند دروغ‌تر است.

 

وی تاکید می‌کند: اصلا در لندن به دنیا نیامده بلکه در بیمارستان درجه سه رسالت زیر پل سید خندان توسط دکتر مرضیه دستجردی با هزینه پانصد هزار تومان متولد شده که اسناد و سوابق آن موجود است. پرستاری که بالای سر این بچه بوده هست.

 

حدادعادل گفت: دکتر دستجردی هرکاری کردند قبول نکرده است که دستمزد این عمل را بگیرد.

 


منبع: ایران آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
1
1
شما که دارای تخصص در اسنادهستید نیازی به مدارک واسناد نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
1
0
آره، آره، .......
من باورم شد.....
ناشناس
Romania
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
خب معلومه رهبری که خانه ای ترک خورده و بدون مبل است معلومه که تجمل گرا نیست
ناشناس
Romania
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
نیازی به گفتن نیست رهبری ساده زیست تر از این حرفاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
حق اقای حداد عادل خورن جای پیشرفت داشت شاید جای کاهنات میگرفت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->